Ο εμπορικός – βιοτεχνικός του χαρακτήρας είχε αρχίσει να σβήνει προ πολλού. Το παλαιό εμπορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης, ανήμπορο να αντισταθεί στην παρακμή της μεταποίησης, ακολουθούσε κι αυτό τη μοίρα της Ευρώπης. Από τη δεκαετία του ’90 βίωνε τον αργό του θάνατο και ήταν ζήτημα χρόνου η επέλαση της μαζικής ψυχαγωγίας. Η αλλαγή της φυσιογνωμίας ήρθε αυθόρμητα. Ανεξέλεγκτα. Ο Φραγκομαχαλάς, ευρύτερα γνωστός ως «περιοχή της οδού Βαλαωρίτου», γύριζε σελίδα. Σήμερα τα εμπορικά μαγαζιά της περιοχής που βρίσκονται εκεί δεκαετίας από το 50 και το 60 προσπαθούν να επιβιώσουν και να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις.