Την εκτίμηση ότι η προηγούμενη κυβέρνηση, θέλησε να μετακυλήσει στο Δημόσιο τα κόστη κακοδιαχείρισης της περιόδου 2010-2014 στον ΟΑΣΘ και να μεταφέρει τα νέα στους πολίτες μέσω της αύξησης του κομίστρου έως και κατά 100%, διατύπωσε ο πρόεδρος του Οργανισμού, Στέλιος Παππάς. Στο πλαίσιο αυτό, ο ίδιος επισήμανε πως τον Αύγουστο του 2017 ο ΟΑΣΘ βρισκόταν στο σημείο μηδέν και στο δίλημμα εάν θα υπάρξει τομή ή αν ο οργανισμός θα έκλεινε, η ελληνική κυβέρνηση επέλεξε την τομή.