Η εξωτική, αλλά και ανθρώπινη πλευρά της Χαλκιδικής, μαζί με τη Σαντορίνη και τη Σύρο, βρέθηκαν στο επίκεντρο της επίσημης παρουσίασης του Action in Greece, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, στην Αθήνα.
Τη γιγάντια προσπάθεια του Action in Greece υλοποιεί η Sigma Group δια μέσου των θυγατρικών της εταιρειών Sigma Media και Sigma Productions, ενώ το επόμενο διάστημα θα δημιουργηθεί ένας ιστότοπος, μέσω του οποίου ο κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να παρακολουθήσει όχι απλώς τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας, αλλά να μάθει για τον πολιτισμό, την ιστορία και τους ανθρώπους κάθε τόπου.
Όπως τόνισε η Πρόεδρος του Ομίλου Sigma Group, Σοφία Στάμου, πρόκειται για μια σειρά κινηματογραφικών ντοκιμαντέρ τα οποία αφορούν μια δυνατή προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό, με θέματα όπως είναι η ιστορία, η αρχαιολογία, η λαογραφία, η παράδοση, η γαστρονομία, η σύγχρονη επιχειρηματικότητα, η φιλοξενία, ο θρησκευτικός και εναλλακτικός τουρισμός, οι φυσικές ομορφιές, καθώς κι όλη η γνωστή αλλά και η αθέατη πλευρά του τόπου.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης προβλήθηκαν χαρακτηριστικά στιγμιότυπα από κάθε περιοχή, με επίκεντρο το τρίπτυχο: Τοπία, πρόσωπα και δρώμενα.
Το πρόγραμμα της βραδιάς επί της θεατρικής σκηνής περιείχε εναλλαγές σε καλλιτεχνικά δρώμενα και βίντεο με επίκεντρο τις τρεις τιμώμενες περιοχές της Ελλάδας, που έχουν σαρώσει οι κινηματογραφιστές της Sigma Media Group.
Την εκδήλωση χαιρέτησε ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, καθώς και ο Υφυπουργός Έρευνας και Τεχνολογίας, Χρίστος Δήμας, ενώ παραβρέθηκαν εκπρόσωποι του καλλιτεχνικού, του επιχειρηματικού και του ξενοδοχειακού κόσμου.
Στο τέλος της εκδήλωσης, η Sigma Group βράβευσε τους ανθρώπους, τους φορείς και της επιχειρήσεις που στήριξαν αυτό το εγχείρημα.
Η εξωτική Χαλκιδική
Ειδικότερα για τη Χαλκιδική, τα γυρίσματα ξεκίνησαν από το 2016, με τα συνεργεία του Ομίλου να διασχίζουν το νομό από άκρη σε άκρη, καταγράφοντας, ήθη, έθιμα, τον φυσικό πλούτο της ορεινής Χαλκιδικής, αλλά και εξωτικές παραλίες, ενώ το τελικό υλικό που θα προβληθεί είναι πάνω από 18 ώρες.
Όπως τόνισε η κ. Στάμου, η Χαλκιδική είναι ελάχιστα γνωστή παγκοσμίως, ωστόσο έχει να προσφέρει ομορφιές που δεν υπολείπονται των Μαλδίβων. Την προβολή και την ανάδειξη αυτών των “κρυμμένων θησαυρών” της Χαλκιδικής έχει αναλάβει το Action in Greece.
Η Έμυ Λιβανίου προλόγισε την προβολή του βίντεο για τη Χαλκιδική, τονίζοντας ότι ως Βορειοελλαδίτισσα, έχει περάσει πολλά καλοκαίρια των παιδικών της χρόνων στη Χαλκιδική, γνωρίζοντας από “πρώτο χέρι” τις ομορφιές της.
Ο “παράδεισος” των νησιών
Εκτός από τη Χαλκιδική, χθες το βράδυ παρουσιάστηκαν και το “Santorini Project”, όπως και το “Syros Project”.
Τη Σαντορίνη προλόγισε ο ηθοποιός Αντώνης Λουδάρος, ο οποίος ανέφερε ότι τη γνώρισε έφηβος, ενώ από την πλευρά της η κ. Στάμου τόνισε ότι το νησί αποτελεί έναν από τους πιο γνωστούς προορισμούς, καθώς το 97% των τουριστών παγκοσμίως τη γνωρίζουν.
Τη Σύρο προλόγισε ο τραγουδιστής Γιώργος Τσαλίκης, ο οποίος αναφέρθηκε στα προτερήματα του τόπου.
Επόμενοι στόχοι
Όπως υπογράμμισε η κ. Στάμου, το Action in Greece βρίσκεται ακόμη στην αρχή, αφού φιλοδοξεί να καταγράψει και να προβάλει όλες τις αθέατες πλευρές της Ελλάδας. Επόμενη “στάση” του προγράμματος θα είναι η Θράκη, στην οποία θα μεταφερθούν τα κινηματογραφικά συνεργεία της Sigma Group, ενώ για τη Θράκη μίλησε η ηθοποιός Ματθίλδη Μαγγίρα.
Η γνωστή σχεδιάστρια μόδας Όλγα Καραβερβέρη επιμελήθηκε ιδιαίτερες ενδυμασίες βασισμένες στο αρχαιοελληνικό, ιστορικό και θρησκευτικό status των τριών περιοχών.