Εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα του προγράμματος «Αστυπάλαια – Έξυπνο και Αειφόρο Νησί» το πρώτο 9μηνο 2023

Tο πρωτοποριακό πρόγραμμα «Αστυπάλαια – Έξυπνο και Αειφόρο νησί» που βρίσκεται πλέον στο τρίτο έτος υλοποίησής του, έχει ως στόχο τη βελτίωση της ζωής των κατοίκων μέσω του μετασχηματισμού της Αστυπάλαιας σε υπόδειγμα πράσινης κινητικότητας και κυκλικής οικονομίας, τόσο σε ότι αφορά τις μετακινήσεις όσο και στο σκέλος της παραγωγής ενέργειας.

Στον πυλώνα της έξυπνης κινητικότητας, η λειτουργία της υπηρεσίας vehicle sharing «astyGO» σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες shuttle service «ASTYBUS» ολοκληρώνουν το καινοτόμο οικοσύστημα έξυπνης και οικολογικής μετακίνησης στο νησί της Αστυπάλαιας. Έτσι όλες οι ανάγκες μετακίνησης στο νησί, μπορούν να πραγματοποιηθούν με εύκολο και απλό τρόπο μέσω της πρωτοποριακής εφαρμογής «astyMOVE» ενσωματώνοντας με καινοτόμο τρόπο όλες τις υπηρεσίες στο smartphone του επισκέπτη και του μόνιμου κατοίκου της Αστυπάλαιας.

Τα αποτελέσματα της περιόδου Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2023 δικαιώνουν την επιλογή της έξυπνης κινητικότητας ως μία βασική πρόταση μετακίνησης ικανή να ανταποκριθεί στις ανάγκες τόσο των κατοίκων όσο και των επισκεπτών του νησιού.

Τα ηλεκτρικά Volkswagen ID.Buzz της υπηρεσίας «ASTYBUS» διένυσαν 168.300 χλμ το συγκεκριμένο διάστημα, πραγματοποιώντας 25.503 διαδρομές την ίδια περίοδο. Επίσης, είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι το 25% των μόνιμων κατοίκων της Αστυπάλαιας χρησιμοποίησαν το «ASTYBUS», γεγονός που αναδεικνύει την αποδοχή και υιοθέτηση των λύσεων έξυπνης κινητικότητας από την τοπική κοινωνία.

Αντίστοιχα, με την υπηρεσία «astyGO» η οποία πραγματοποιείται με την χρήση των ηλεκτρικών Volkswagen ID.3,του eScooter SEAT MO 125 και των πανίσχυρων eBikes της Ducati, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 895 διαδρομές σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση +84% σε σχέση με το 2022.

Συνολικά, από την έναρξη λειτουργίας των υπηρεσιών, τον Ιούνιο του 2022, οι χρήστες του οικοσυστήματος «astyMOVE» διένυσαν περισσότερα από 373.000 χλμ με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μετακινήσεις που θα ισοδυναμούσαν με επιβάρυνση 44,8 τόνων CO2 εφόσον πραγματοποιούνταν με αυτοκίνητα κινητήρων εσωτερικής καύσης (μέσο όρο ρύπων 120 γρ / χλμ).

Κ.Π.

Πηγή: www.amna.gr