Η Ford εισάγει μια νέα επιλογή αυτόματου κιβωτίου επτά ταχυτήτων για ηλεκτροκίνητους κινητήρες EcoBoost Hybrid, το οποίο, σύμφωνα με την εταιρεία, μειώνει τις εκπομπές CO2.
Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid της Ford χρησιμοποιεί ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με ιμάντα για την ανάκτηση ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και της ακινητοποίησης και φορτίζει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 volt. Το BISG λειτουργεί επίσης ως κινητήρας, ενσωματωμένος με τον κινητήρα για παροχή βοήθειας ροπής που μπορεί να βελτιώσει την απόδοση καυσίμου ή την απόδοση, ανάλογα με το σενάριο οδήγησης.
Η επιτάχυνση στο Puma 1.0 EcoBoost Hybrid 125 ίππων με αυτόματο κιβώτιο επτά ταχυτήτων βελτιώνεται έως και περίπου 4% σε σύγκριση με τη μη υβριδική έκδοση. Οι εκπομπές CO2 είναι 129-131 γραμ./χλμ. και η μέση κατανάλωση καυσίμου 5,7-5,8 λίτρα/100 χλμ.(WLTP) με στάνταρ προδιαγραφές εξοπλισμού ελαστικών.
Το Puma 1.0 EcoBoost Hybrid 155 ίππων με αυτόματο κιβώτιο επτά ταχυτήτων επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα. Οι εκπομπές CO2 είναι 131-134 γραμ./χλμ. και η μέση κατανάλωση καυσίμου 5,8-5,9 λίτρα/100 χλμ. (WLTP) με στάνταρ προδιαγραφές εξοπλισμού ελαστικών.
Στη λειτουργία Sport Drive, το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων παρέχει αλλαγές των σχέσεων σε χαμηλότερες ταχύτητες για πιο σπορ απόκριση.
Το Triple-downshift επιτρέπει την ταχύτερη προσπέραση όταν οι οδηγοί ζητούν μέγιστη επιτάχυνση.
Το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο προσφέρει χειροκίνητη επιλογή ταχυτήτων, με σπορ paddle-shifters.
Το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο σε συνδυασμό με την αποδοτικότητα του EcoBoost Hybrid, παρέχει, λειτουργία Stop & Go για Adaptive Cruise control, που μπορεί να σταματήσει εντελώς το όχημα στην κυκλοφορία και να το επανεκκινήσει αυτόματα αν η διάρκεια στάσης είναι μικρότερη από 3 δευτερόλεπτα.
Πηγή: www.amna.gr